Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

Σκόρπια κομμάτια.


Κάποιες φορές κάθομαι ώρες ολόκληρες και κοιτάω τον εαυτό μου στον καθρεφτη..άλλες φορες κάθομαι και χαζεύω φωτογραφιες μου και όχι τις στημένες αλλα τις αυθόρμητες, τις καθημερινές.Και όχι δεν κοιτάω εμένα.Αφου περάσουν μερικά δευτερόλεπτα η σκέψη χάνεται και αρχίζω με κάποιο μαγικό τρόπο να βλέπω εσένα.Και έτσι το μυαλό και η καρδιά μου ξεκινούν το παιχνίδι της αυταπάτης και της ψευδαίσθησης.Το ίδιο ξανά και ξανά όσες φορές και αν κοιταχτώ στον καθρεφτη μου.Ξέρεις τι προσπαθω να βρω?προσπαθώ να βρω εσένα,να βρω σε ποιά κομμάτια μου εχεις εισχωρήσει,μπας και καταφέρω να βρω τρόπο να σε βγάλω απο μέσα μου...

1 σχόλιο:

  1. ειναι πιο πιθανο να δεις τον αη-βασιλη φετος να κατεβαινει απ την καμιναδα του σπιτιου σου παρα να βρεις τα κομματια που ψαχνεις...γι αυτο γραψε γραμμα στον αη-βασιλη φετος κ αν του ζητας τα κομματια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή