Τρίτη, 2 Μαρτίου 2010

Τυχαία συνάντηση

Τυχαία συναντήση?Αποπνικτική η ατμόσφαιρα..Αδύνατον να μείνω στον ίδιο χώρο μαζί σου και να μείνω άνετη και ανεπηρέαστη..Πνιγόμουν.
Βγήκα στο μπαλκόνι να κάνω τσιγάρο.Ποιος εγώ?Τσιγάρο?
Βράδυ Κυριακής και άρχισα να χαζεύω τα αμάξια και τους περαστικούς..
Άρχισε σιγά σιγά να μύριζει άνοιξη και εγώ να σκέφτομαι και να νοσταλγώ κάποιες στιγμές μας.
Εκλεισα τα μάτια μου και καθώς ένιωθα τον καπνό να γεμίζει τα πενυμόνια μου και να με πνίγει(όντας άμαθη στο τσιγαρο) ήθελα τόσο πολύ να έρθεις και εσύ εκει έξω.Να βγείς στο μπαλκόνι να κάτσεις δίπλα μου και να μου πείς μια απλή κουβέντα.Έσφιγγα τα μάτια μου όλο και πιο δυνατά και αλήθεια για μια στιγμή(μονάχα μία) πίστεψα όντως πως θα έρθεις...Τόσο πολύ το ζητούσα,νόμιζα πως θα είχες ακούσει την κραυγή μου.
Άνοιξα τα μάτια μου και δεν ήσουν εκεί.Κοίταξα μέσα και σε είδα να χαζεύεις αδιάφορα γύρω σου.Τίποτα δεν ένιωσες.Τίποτα δεν είχες ακούσει.Έφυγες..
Το βράδυ σε είδα στον ύπνο μου.Είδα λέει οτι με έσφιγγες τόσο δυνατά στην αγκαλιά σου και δεν μιλούσες.Ξύπνησα και ένιωθα περίεργα.Πως γίνεται στα όνειρα μου να κάνεις πάντα όλα όσα δεν έχεις τα κότσια να τα κάνεις στην πραγματικότητα?
Μια φορά μονάχα να μου αποδείκνυες ότι έχω δίκιο που ακόμα πιστεύω σε σένα ..πως έχω δίκιο που σε υπερασπίζομαι στον ίδιο μου τον εαυτό..
Αλλά ξέχασα..ο εγωισμός σου μάλλον θολώνει τα πάντα και δεν μπορείς ποτέ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου